Samoocena dostępności

Raport dostępności (samoocena)

Przedszkole Publiczne nr 16 we Włocławku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Przedszkolu Publicznemu nr 16 we Włocławku.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron

internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

1. Brak jest transkrypcji opisowej dla niektórych materiałów dźwiękowych
2. Brak napisów do filmów na stronie internetowej.
3. Niektóre linki mogą być dwuznaczne dla użytkowników i nie są wystarczająco opisane.
4. Brak dostępności wszystkich funkcjonalności za pomocą klawiatury.
5. Niektóre z zamieszczonych plików to graficzne pliki PDF.
6. Niektóre informacje przedstawiono jedynie w formie graficznej.
7. Część zdjęć nie posiada opisu alternatywnego.
8. Na niektórych stronach brak jest odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.
9. Brak jest możliwości zmiany odstępów między wyrazami lub liniami tekstu.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Strona internetowa jest dostosowana do osób z wadami wzroku.

Udostępnione funkcje

  • powiększenie i zmniejszenie tekstu
  • ustawienie skali szarości
  • ustawienie wysokiego kontrastu
  • odwrócenie kolorów
  • wyłączenie tła
  • pokreślenie hiperłącza
  • ustawienie czytelnej czcionki

Dostępność architektoniczna

1. Adres budynku

Przedszkole Publiczne nr 16, ul. Budowlanych 6a, 87-800 Włocławek

2. Imię i nazwisko kierownika administracyjnego budynku, telefon kontaktowy., adres e- mail

Agata Celmer, 54 236-16-72, przedszkole16-wloc@wp.pl

3. Wejście do budynku

Przy wejściu 4 schody, podjazd dla osób niepełnosprawnych – szerokość 120 cm, długość 6m (z zakrętem). Drzwi wejściowe dwuskrzydłowe do ręcznego otwierania – pierwsze 102 + 35 cm, drugie 102 + 45 cm. Klamka na wysokości 105 cm. Próg wysokości 2 cm. Możliwość użycia dzwonka i poproszenia o pomoc pracownika.

4. Korytarze i windy

Budynek piętrowy, wejście na piętro po schodach (20 schodów). Brak wind i podnośników. Przestrzenie otwarte, szerokie. Najwęższa część korytarza – dojazd do ubikacji – szerokość 112 cm. Przy drzwiach wejściowych próg wysokości 2 cm, do innych pomieszczeń – bez progów. Szerokość drzwi dwuskrzydłowych do sal – 70 + 70 cm.

5. Brak procedur dotyczących dostępności dla osób z niepełnosprawnościami

6. Osoby niepełnosprawne mogą uzyskać pomoc w szatni, która znajduje się na wprost wejścia głównego.

Kontakt telefoniczny 54 236 16 72. Można poprosić o pomoc pracownika.

7. Szatnia szeroka bez barier architektonicznych. Toalety dla dzieci znajdują się przy salach. Drzwi szerokości 80 cm, do kabin łazienkowych 70 cm i 80 cm.

8. Brak dostępności podpisów brajlowskich dla sal.

9. Brak wind, brak wyposażenia w pętle indukcyjne.

10. Możliwość dojazdu komunikacją miejską (autobusem), przystanki w pobliżu budynku. Na terenie przedszkola znajduje się parking bez wyznaczonego miejsca dla osób niepełnosprawnych.

11. Możliwość wejścia z psem asystującym.

12. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.

 

Samooceny dokonano 28.03.2022r.

Skip to content

Obowiązek informacyjny RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, dalej RODO z 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
- administratorem Państwa danych osobowych jest Przedszkole Publiczne nr 16 „Ekoludek” z siedzibą we Włocławku ul. Budowlanych 6A.
- inspektorem ochrony danych w Przedszkolu Publicznym nr 16  jest inspektor zatrudniony w Centrum Usług Wspólnych, ul. Wojska Polskiego 27, Włocławek;  jolejniczak@cuwpo.wloclawek.pl;
- Podane przez Państwa dane nie podlegają udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcą Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy administratora, instytucje upoważnione z mocy prawa  itp.;
- W  procesie przetwarzania Państwa danych osobowych mogą uczestniczyć
–  podmioty przetwarzające, które zapewnią odpowiednio wysokie bezpieczeństwo Państwa danych. Podmiotami tymi mogą być np. firmy zapewniające serwis i obsługę informatyczną;
– upoważnieni pracownicy administratora,
podane przez Państwa dane osobowe nie podlegają przekazywaniu do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowych ;
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla ich  przetwarzania, zgodnie z kwalifikacją archiwalną wynikającą z przepisów prawa;
posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, usunięcia (w przypadku, gdy dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane);
macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie  Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;